torsdag, januari 02, 2014

Favoritbilder 2013

En tradition här i bloggen är ju att jag lägger upp mina favoritbilder från året som gått och jag tänkte inte göra något undantag i år. Min målsättning för året var att fota mer och utvecklas som fotograf, men jag tror att jag har fotat mindre i år än tidigare. Jag har dock försökt att jobba med lite olika inställningar o s v när jag har fotat och jag är mycket stolt över att jag vann fotoutmaningen med temat "Motljus" på Fotosidan :-) Så visst har jag kanske utvecklats lite, men jag vet inte om mina bilder överlag har blivit så mycket bättre. Här är i alla fall mina favoritbilder från 2013.

 Winter Wonderland

 I Want To Break Free

A Winter's Tale

 Med en enkel tulipan

In The Pool

Flowers Never Bend With The Rainfall

Dandelion

Mellan hägg och syrén 

Summer Blues

Red Red Wine

 Footprints in the Sand

Blå blå vindar och vatten

Jag vill bo i en svamp 

November Rain

Droppar av solregn

Höstens Guld

 Like A Bridge Over Troubled Water

Killer Queen

Jag roade mig också med att ge bilderna titlar efter låtar. Till vissa bilder var det väldigt enkelt att hitta passande låttitlar, medan det var betydligt svårare till andra. 

Inga kommentarer: