måndag, februari 08, 2016

Hemma igen

Jag har jobbat i helgen och därför har Chansa varit hos mamma. Mamma hämtade henne på fredag förmiddag och lämnade tillbaka henne idag på förmiddagen. Jag hade tid hos tandläkaren på morgonen, så jag var inte hemma när Chansa kom hem, men det var väldigt roligt att bli mött av henne när jag kom hem. Det är så tomt här när hon inte är hemma. 

Vi gick en långpromenad och trots att det var mulet tog jag kameran med mig. Det var plusgrader ute och därför ganska tungt att gå, men vi var i alla fall ute i nästan två timmar. 

 Balansövningar


Chansa tyckte också att det var lite jobbigt att springa i snön när det var så varmt.

Men det är förstås alltid kul att springa ändå. 

Rulla sig måste man ju också göra. 






Eftersom det är Skellefteå Pride i veckan fick Chansa ha sitt regnbågsfärgade halsband.


Den här bilden blev för mörk i original, men när jag ökade exponeringen tyckte jag att den blev riktigt bra. 



Inga kommentarer: