onsdag, juli 09, 2008

Var är hunden?


Igår tog jag och Myrrha en promenad längs strandpromenaden innan jag började jobba. Jag aktiverade henne lite med att kasta in kongen i det höga gräset och låta henne leta den. Hon lyckades hitta kongen varje gång, men kan någon hitta hunden i bilden ovanför? Jag lovar, det finns faktiskt en hund där någonstans i gräset!


Hunden är återfunnen, med kongen (hade hon inte hittat den hade hon varit kvar därute än- hon vägrar att komma när jag ropar om hon letar efter nåt)
Man blir ganska trött att av att leta efter kongen som försvinner hela tiden!

Bäst att vila upp sig lite efter allt springande i högt gräs.

Nå, har du packat ner allt i ryggsäcken så att vi kan gå vidare?

Jag fotade också lite blommor och på hemvägen gick vi förbi Nordanå för att titta lite på fåglarna (och förstås fota lite grann).
Vackra tistlar med vattnet som bakgrund

En blå liljeväxt av något slag

"Jag är inte rädd, jag kan flyga!", tror jag att den här fågelungen säger
En annan ullig liten dununge

En fågel med fina färger (har ingen aning om vad det är för sort)

Inga kommentarer: