torsdag, juli 03, 2008

15 år

Min Jonas.
Foto: Sara Häggström

Idag har jag och Jonas varit ihop i 15 år. Eller kanske snarare är det ikväll som vi varit ihop i 15 år, för vi blev tillsammans en lördagkväll på Etage 1993. Vi brukar dock inte fira årsdagen på något särskilt sätt, inte ens när vi hade varit ihop i 10 år, fast i år tänkte vi faktiskt gå ut och äta. Dock inte ikväll eller den här helgen, eftersom Jonas ska på disc golf-tävling i Gävle och jag jobbar fredag natt (vilket också innebär halva lördagen) och söndag dag. Men någon gång blir det nog.

Här är några bilder på min älskling.
Jonas i poolen på hotellet i Bulgarien.

Jonas poserar vid läckra klippformationer, också i Bulgarien

Idag var jag ledig från jobbet, min enda lediga dag den här veckan, men i morse när jag precis var på väg ut på skogspromenad med Myrrha ringde de från bemanningen och hade kris. Så jag och Myrrha fick jobba mellan 9.30 och 11.30 istället för att att gå på skogspromenad.

Igår jobbade jag dag så jag och Myrrha passade på att gå en promenad längs strandpromenaden på kvällen när det blivit lite svalare. Jag hade kameran med mig, men solen var lite för låg för att det skulle bli riktigt bra bilder.

Utsikt över älven

På Nordanå hittade jag den här söta lilla andfamiljen.

Söta små dunbollar

Den här fågeln fanns också på Nordanå.

En mås.

Inga kommentarer: