söndag, januari 01, 2012

Favoritbilder 2011

Som vanligt tänkte jag göra ett inlägg med mina favoritbilder från året som gått. Men jag har nog inte fotat lika mycket i år som tidigare eller så har jag inte varit lika duktig, för jag när jag gick igenom alla bilder tyckte jag inte att det var så många bra bilder. Det var förstås också mest hundbilder och det tycker jag att det är tillräckligt av här i bloggen, så jag försöker att välja favoritbilder som inte föreställer hundar (fast ett par hundbilder finns ändå med bland favoriterna).

Så här är några av mina favoritbilder från 2011:

Vintersol

Karatehund

Kväll på Romelsön.

Sommarkväll

Carnaby Street

Finaste Lyle.

Skogens konung och hans drottning.

Maskrosboll

Spegelbild.

Solnedgång

London underground

London

Mind the gap

Liv i ogästvänlig miljö

1 kommentar:

Anonym sa...

Man blir så bortskämd med fina bilder när man läser din blogg. Karatemallen är nog min favorit, och så Lyle såklart. <3 Kram på er.