onsdag, juli 04, 2007

Mitt liv i min iPod

Jag har surfat runt lite på olika bloggar och hittade då denna lilla "lek", och eftersom jag inte hade något bättre för mig så... Då fick jag ju också lite användning för min iPod trots att det är sommar och jag inte behöver åka buss flera timmar per dag.


Regler:

1: Sätt din musikspelare på shuffle

2.Tryck nästa för varje fråga

3. Använd titeln på sången som svar på följande frågor, även om det är helt konstigt. Inget fusk!


Frågor:

1. Hur mår du idag? E Lucean Le Stelle

2. Kommer du att komma långt i livet? Everytime you go away

3. Hur ser dina vänner på dig? Mrs. Robinson (åh nej, det hoppas jag verkligen inte!)

4. Kommer du att gifta dig? Hönan Agda

5. Vilken är ditt livs temasång? My heart will go on (ja, antagligen kommer mitt hjärta att slå hela mitt liv)

6. Vilken är ditt livs historia? Som sommaren

7. Hur var gymnasiet? Driving home for Christmas

8. Hur kan du fortsätta i livet? Joey killer

9. Hur kommer morgondagen att se ut? En vind av längtan

10. Vad är det bästa med dina vänner? Du lever bara en gång

11. Vad kommer att hända nästa vecka? Se Paris och sedan dö (och jag som trodde att jag skulle vara på Tåmelägret nästa vecka...)

12. Vilken sång beskriver dig bäst? Är det konstigt att man är rädd (ha ha ha)

13. Hur går ditt liv? Un Attimo di Pace (betyder ung. "ett ögonblicks lugn")

14. Vilken sång kommer att spelas på din begravning? Slaying the dream

15. Hur ser världen på dig? One of us

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Two beds and a coffee machine (jaha, två sängar kan ju vara bra, eftersom det tyder på att jag får dela livet med någon, men en kaffemaskin är jag föga intresserad av.

17. Vad tänker dina vänner om dig egentligen? Beautiful (yeah, right!)

18. Vilken sång beskriver personen du är attraherad av? Can't fight this feeling

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Sleeping sun

20. Har du en mörk hemlighet? Ooa hela natten (den mörkaste hemligheten är kanske att jag har den låten i min iPod?)

21. Trånar människor eftter dig i hemlighet? Try and love again

22. Hur kan du göra dig själv glad? Higher love

23. Kommer du att få barn? Vild och vacker

24. Vad är goda råd för dig? Glory of love

25. Hur kommer du att bli ihågkommen? All around the world (ja, det låter ju inte helt fel!)

26. Vilken är din dags sång? Fat bottomed girls (ja, det beskriver i alla fall hur jag ser ut)

Inga kommentarer: