tisdag, augusti 19, 2014

Skogspromenad

Idag har jag varit ledig och istället för att träna, vilket vi gjort rätt mycket på sistone, så gick vi en skogspromenad. Det var mestadels mulet och det regnade lite grann, men jag tycker ändå att vädret var helt okej. Och Chansa bryr sig ju knappast om vad det är för väder :-)

Hon var för övrigt mycket duktig som helt struntade i både cyklister, bärplockare och ekorrar och valde att vända sig till mig istället. Vi tränade också lite på självkontroll, t ex genom att jag kastar iväg kongen medan vi promenerar och hon får inte springa efter och/eller ta den förrän hon får tillåtelse. Även på det var hon mycket duktig.

 Chansa i skogen.

 Belöning med kamp när hon valde mig framför en cyklist som susade förbi. 

 Gripande.

 Fokus.

 Tja, ibland ser hon lite knäpp ut. :-)

 Poserar. 

 Kamouflagehund. 

 Griper i farten. 

 Lycklig hund. 

 Går fint vid sidan. 

Eftersom jag hade kameran med mig försökte jag också att fota lite annat än Chansa. Det är dock något fel på mitt objektiv, så bilderna blir inte riktigt bra. 

 Rönnbär.

 Hallon.

Blåklocka. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha! Förlåt att jag skrattar, men hennes koncentrationsöron är för roliga. :D Hon är så söt. <3