fredag, januari 02, 2015

Årets bästa bilder

Som vanligt så har jag valt ut några av mina favoritbilder från året som gått. Den här gången var det ganska lätt, dels för att jag inte fotat lika mycket som jag brukar och dels för att jag gick igenom alla bilder innan jul efterssom jag passade på att beställa förstoringar av några favoritbilder till mig själv när ajg ändå skulle beställa canvastavlor i julklapp till både Adam och mamma. Jag beställde några bilder på Chansa också, men hundbilder finns det så gott om här i bloggen, så här blir det mest icke-hundiga bilder (ett par hundbilder kom dock med).

Här är mina favoritbilder från 2014, i kronologisk ordning.

 Frostig gren.

 Vacker vinterdag.

 Ros.

 En balkong i Stockholm.

Vitsippor.

Våren är på väg.

 Regndroppar.

 Tulpan.

 Solglittrande hav.

 Följeslagare.

 My precioussss....

 Hallon.

 Blåklocka.

 Sökträning i sensommarkvällen.

 London by night.

 Londonbyggnader.

 Vinterväg.

Jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar dina bilder, de är fantastiska! Normalt sett tycker jag att det är rätt trist att titta på en massa bilder men dina bilder känns aldrig onödiga om man säger så. Jag får en sådan härlig känsla för årstiderna när jag ser dina naturbilder, och en sådan längtan till London.
God fortsättning på dig och Chansa. :-)