tisdag, december 08, 2009

Äntligen!

Idag har jag äntligen fått börja flytta in i min nya lägenhet! I och för sig har jag inte hunnit med så mycket p g a att jag jobbat på Medlefors hela dagen och dessutom hade ett omdömessättningsmöte efter jobbet, men mamma, Adam och Matte hjälptes i alla fall åt med att hämta de möbler som stod på Norran medan jag jobbade. Sedan kom pappa också förbi på kvällen och hjälpte till, bland annat med att sätta upp lampor.

Det är visserligen skönt att ha ett hem igen, men jag valde ändå att åka till Lappvattnet och sova i natt. Det kändes inte så kul att sova på en madrass på golvet, utan TV i en halvtom lägenhet. Men det främsta skälet till att jag åkte till Lappvattnet var Lyle. Jag längtade efter min lilla svarting och ville inte vänta ända till i morgon med att träffa honom. Just nu ligger han i sängen vid mina fötter och jag är nöjd (och det är nog han också). I morgon ska jag fortsätta med inflyttningen så gott jag hinner. Det är inte lätt att när jag jobbar, men jag får ju tack och lov mycket hjälp. Bilder på lägenheten kommer när jag fått in alla möbler.

Inga kommentarer: