måndag, december 07, 2009

Irriterad och less!

Just nu är jag fruktansvärt less på att inte ha någonstans att bo! Hela veckan har jag släpat runt på mina saker och sovit på olika ställen. Jag hade hoppats på att få nyckeln till den nya lägenheten igår kväll, för hon sa att jag eventuellt skulle kunna få det. Men det fick jag inte, så det blev ytterligare en natt hos pappa. Jag skulle ju få flytta in den 7:e, d v s idag, så det har jag ju räknat med. Men nu blir det inte så och det gör mig jävligt irriterad. Förutom att det är jobbigt att flytta runt och inte ha någonstans att bo så har jag saker som jag verkligen behöver i en flyttkartong någonstans. De säger att jag får flytta in i morgon, men jag vet inte riktigt om jag kan lita på det.

Men även om jag får det så kommer flytten att dra ut på tiden eftersom jag jobbar jämt och ständigt och på udda tider, så att jag jobbar när de som kan hjälpa mig är lediga och är ledig när de jobbar. Lite mindre jobbigt hade det nog känts om jag hade haft Lyle med mig, men han är fortfarande kvar hos mamma i Lappvattnet. Han har det nog bra där, men jag längtar efter honom och vill ha honom tillbaka. Och som om det inte vore jobbigt nog så har jag ont i ryggen. Jag sträckte mig på något vis när jag jobbade i lördags och sedan dess har jag haft jätteont.

Inga kommentarer: