onsdag, september 21, 2011

Min första arbetsdag och EFIT

Idag var det min första arbetsdag på mitt nya jobb på Medlefors, där jag ska jobba som lärare i svenska några timmar i veckan. Som tur var passade det perfekt ihop med mitt andra jobb. Idag var det också Ett Foto I Timmen och det har jag inte varit med på på länge, så jag bestämde mig för att vara med. Så här är min dag i bilder:

8.45 Ger hundarna mat.

9.45 Dags att reda upp härvan med koppel och koppla hundarna, som fått busa en stund.

10.45 Framme på jobbet.

12.50 Har ätit lunch och hämtar lite grejer för att snart gå till lektionen. 

13.15 Skyndar mig att dra några kopior under rasten.

14.30 Slut för idag, ska hämta cykeln och cykla in till stan.

15.40 Shoppar skor. 

16.45 Slänger in mat i mikron.

17.45 Har rastat lapphundarna, som får stanna hemma medan Chansa får följa med på en cykeltur upp på klubben. 

18.45 Stänger in Chansa i köket på klubben för att gå ut på planen och hålla i den gemensamma platsliggningen. 

19.45 Fikapaus i sektormötet. 

20.55 Cyklar hem. 

21.45 Sitter med datorn en stund.

22.45 Tittar på kvällens avsnitt av Vem vet mest? på svt play.

23.30 Jackpot tycker att det är dags att säga godnatt.

1 kommentar:

Jenny sa...

Vilken skön bild på Chansa som ser ut som en våt fläck när hon får sitta inne i stugan på klubben. :D Varför kan mallar se ut så där på eget bevåg, som om man tvålat till dem rejält? :D