onsdag, maj 01, 2013

EFIT första maj

Idag var det EFIT- Ett Foto I Timmen- och eftersom jag både såg det i tid och kom ihåg det så bestämde jag mig för att vara med. Det var länge sedan jag var med senast och tyvärr blev det en ganska tråkig dag eftersom jag jobbade. Men det här var i alla fall min dag i bilder.

 8.45 Frukost och antiinflammatorisk/smärtstillande tablett till hunden. 

 9.30 Rastar Chansa innan jobbet.

 10.30 Kan inte lägga ut en bild på vad jag verkligen gjorde, så istället får det bli en bild på vårt fina, nytapetserade assistentrum. 

 11.30 Jag och min kollega tittar i en katalog för att se vad vi ska beställa hem. 

 12.30 Steker grillkorv. 

 13.30 Dags för promenad in till stan. 

 14.56 Glömde fota halv tre, vilket det här kvittot avslöjar. 

 16.10 Tillbaka från stan och jag sätter på vatten till en välbehövlig kopp te. 

 17.10 Skriver in det vi handlade på stan i kassaboken. 

 18.10 Cyklar hem från jobbet.

 19.10 Spårar med Chansa, här en liggmarkering på en bit silvertejp. 
Bonus: Ett litet filmklipp på när vi spårade. 


 20.10 Spelar  Candy Crush Saga på Facebook.

 21.15 Börjar se en film.

 22.30 Spelar Candy Crush Saga igen och klarar en nivå som jag hållit på med i en vecka :-)

23.30 Kvällsrastning

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha, alla spelar FB-spel utom jag. Jag får snälla pokerkort från ett par som spelar Criminal case men jag behöver dem ju inte. :D
Hoppas att Chansa blir superduperbra i sitt ben nu med Norocarp. Kram på er!