lördag, juli 24, 2010

EFIT

Idag var det dags för Ett Foto I Timmen och eftersom jag missade förra gången då jag var på Tåmelägret bestämde jag mig för att vara med fast jag jobbar (som vanligt när det är EFIT). Det blev dock inte en alltför tråkig dags trots att jag jobbade, vilket beror på att jag har ett ganska bra jobb med mycket frihet och variation.

7.10 Morgonrastning av hundar.

8.15 Framme på jobbet och det är dags för dagens första kopp te.

9.20 Läser The Kill Call av Stephen Booth.

10.20 Sitter ute på altanen och planerar dagen med mina kollegor.

11.15 Dags för dagens andra kopp te + chokladboll.

12.15 Fikar i Kåge hamn

13.15 Har åkt hem till en arbetskamrat; detta är en av hennes katter.

14.10 Äter en mycket god lunch hos min arbetskamrat.

15.15 Hon hade väldigt mycket blommor så det fanns mycket att fota.

16.30 Promenad med hundarna efter jobbet. Här tränar vi på att Chansa ska ligga kvar medan jag kastar bollar som Lyle fångar (vilket gick över förväntan; hon är så duktig, mitt lilla mallemonster).

17.30 Äter middag och slötittar på TV.

18.30 Spelar spel på Facebook.

19.30 Kvällspromenad med hundarna.

20.20 Tar en dusch efter promenaden.

21.15 Tittar på ett avsnitt av FlashForward.

22.15 Tittar fortfarande på dubbelavsnittet av FlashForward och äter chips med dip.

23.50 Dags att gå och lägga sig- i morgon är det en ny arbetsdag.

Inga kommentarer: