tisdag, januari 01, 2013

Favoritbilder 2012

Så var det dags igen att visa upp mina favoritbilder från det gångna året. Som vanligt har jag valt bilder som inte föreställer hundar. I alla fall nästan; jag har valt ut en favoritbild på Chansa också (+ en bild på hennes nos). Mina fotoplaner för nästa år är att fota ännu mer och ta bättre bilder. Och om det är möjligt så skulle jag gärna vilja gå en till fotokurs och lära mig mer. Jag skulle verkligen vilja bli duktig på att fota och inte bara ha tur att lyckas få någon enstaka bra bild då och då.

Här är i alla fall några av mina lyckträffar från 2012:

 Vintersol

Våren har kommit

 Gos-nos

 Körsbärsblom

 Äppelblom

 Sommarbukett

 Midsommarfest

 Vit vallmo.

 Vipera berus.

 Humla

 Parningslek

Blåbär

 Stockholm.

 Malleporträtt

 Frost

 Geckoödla

 Rönnbär

Julen är här


1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh, ödlan är ju fantastisk!
Gott Nytt År på dig och Chansa, jag är lite sen men jag har haft en bloggläsar-hiatus. Kram!