måndag, mars 14, 2016

Härlig promenad

Igår var det nästan lika fint väder som i lördags, så självklart blev det en långpromenad idag också. Jag hade en plan på vart jag skulle gå när jag gick ut, men det var så härligt ute att det blev en betydligt längre promenad.

 Skoterspåret var inte idealiskt att gå i, men helt okej. 

Chansa passade förstås på att rulla sig:



 Ren och skär njutning!

Bus med brandslangen



 Smile!

 Ibland är hon söt...

 ... och ibland ser hon riktigt korkad ut.

 Följer ett spännande spår.

Det gäller att ha tungan rätt i munnen när man springer fort.

Idag var det dock lite mulet och eftersom vi varit ute så mycket under helgen blev det bara ett par halvlånga koppelpromenader. Chansa verkade väldigt nöjd med att ha lite av en vilodag och när jag skulle gå till jobbet på eftermiddagen såg hon ut som hon tyckte att jag inte kunde gå hemifrån fort nog.

Inga kommentarer: