fredag, september 22, 2006

Födelsedagar

Idag fyller både Jonas och min syster år. Syrran fyller till och med 30 idag. Det blir dock inget stort party eftersom hon är höggravid. Men ikväll har vi i alla fall varit där och käkat smörgåstårta. Jättegott! Det gick också fredligt till mellan Myrrha och Chili, syrrans katt. Myrrha är alltid snäll med katter, men Chili är aldrig snäll mot hundar och kan anfalla från 30 meter håll. Myrrha är jätterädd för henne, fast det har börjat gå lite bättre på sista tiden.

Idag har jag haft en tenta i vokabulär och den gick väldigt snabbt att göra. Jag var färdig efter en halvtimme. Efter tentan gick jag på stan med en klasskompis. Detta är första gången under de tre år som jag har pluggat i Umeå som jag går på stan. Jag köpte dock inget annat är födelsedagspresenter till Jonas och Fia. Men det var i alla fall nästan kul att gå på stan. Det är vanligtvis ingen favoritsysselsättning för mig.

Inga kommentarer: