onsdag, oktober 04, 2006

Lilla Agera

Ikväll har vi haft möte i PR/Info. Jag promenerade dit i regnet och hann träna lite grann innan vi började. Jag hann inte träna mycket, men det var typ ingenting som fungerade. Myrrha ville inte ligga i blött gräs, vilket hon aldrig någonsin har brytt sig om tidigare. Inte stannade hon på inkallning med ställande och läggande heller. På fria följet trängde hon så jag nästan snubblade på henne, vilket hon aldrig brukar göra. Snarare brukar det ju vara tvärtom att hon går för långt ifrån. Och det är ju typiskt när jag nu fick ett galet infall och anmälde mig till tävling.

Ikväll har jag också träffat lilla Agera, Pernillas lilla aussievalp, för första gången. Behöver jag säga att han (för trots namnet så är det en hane) är jättesöt? Här kommer lite bildbevis:


Inga kommentarer: