fredag, april 11, 2008

EFIT

Det var länge sedan jag var med på Ett Foto I Timmen och eftersom jag hade tid och möjlighet att fota idag bestämde jag mig för att vara med. Här är min dag:

8.00 Frukost till Myrrha.

9.00 Ute på promenaden såg vi dessa fåglar på isen mitt ute i älven.

10.00 En kopp te och jag är redo att sätta igång att jobba med examensarbetet.

11.00 Lunch. Det blev pizza, som var mycket godare än vad den ser ut att vara på bilden.

12.00 Är på bibblan för att jobba lite mer med examensarbetet.

13.00 Fortfarande på bibblan och jobbar med examensarbetet.

14.00 Hemma igen, läser statens offentliga utredning om handlingsprogram för det svenska språket. Japp, ni gissade rätt- jag håller fortfarande på med examensarbetet.

15.00 Har gett upp med examensarbetet och istället arrangerat om lite i mina bokhyllor.

16.oo Läser, skönlitteratur den här gången, närmare bestämt Mörkrets väg av Michael Cox.

17.00 Lagar mat och Myrrha övervakar att allt går rätt till.

18.00 Mat till hunden

19.00 Fördriver lite tid med att spela Peggle.

20.00 Är ute med Myrrha.

21.oo Ser en film och Myrrha ligger i sin fåtölj och sover.

22.00 Ser på film och äter godis.

23.oo Ser fortfarande på TV, medan Myrrha ligger i sackosäcken och krafsar.

00.00 Dags för kvallrastning av hunden innan det är läggdags.

Inga kommentarer: