söndag, februari 14, 2010

EFIT Alla hjärtans dag

Idag är det Ett Foto I Timmen och jag bestämde mig för att försöka vara med. Eftersom jag var på 40-årsfest för syrrans sambo på lördagkvällen var jag dock inte säker på om jag skulle orka eller komma ihåg hela dagen, men det gjorde jag. Så här såg min Alla hjärtans dag ut i bilder:

00.10 Ju fler DJ:s desto bättre musik?

01.20 Bara killar på dansgolvet

02.00 Här övas det på lyftet till I've had the time of my life, musiken från Dirty Dancing.

03.00 Plockar undan lite ölburkar från bordet för att avsluta den lyckade 40-årsfesten med att äta hamburgare.

08.15 Blir väckt av Chansa, rastar hundarna och dricker lite cola (av den icke genomskinliga sorten) innan jag går och lägger mig igen.

10.35 Har vaknat igen och rastar hundar igen.

11.40 Försöker ta bilden för timmen, men det är inte så lätt när en kampglad mallevalp får tag i kameraremmen.

12.50 Adam gosar med Chansa.

13.50 Jag och hundarna går en promenad med syrran, Bosse och Elisabeth.

14.45 Jag och hundarna gick en lite längre promenad ute på havet. Det blev en lite för lång promenad för valpen, men eftersom det är Lyles födelsedag idag så ville jag att han skulle få ha lite kul. Här sitter Chansa och spanar på Lyle, som letar efter kongen i snön.

15.50 Sitter på bussen på väg hem till stan. Chansa spanar ut genom fönstret.

16.55 Är på väg hem från affären där jag bl a köpt lite Alla hjärtans dag-godis till mig själv.

17.45 Äter middag och dricker bubbelvatten.

18.45 Kikar in på Allt Om Hundar.

19.45 Flyttar över bilder från kameran till datorn.

20.30 Tar ett varmt bad och får sällskap i badrummet av Chansa.

21.30 Det är Lyles födelsedag och jag följer traditionen som min f d sambo startade med Myrrha och han får en egen skål med popcorn.

22.30 Efter ett antal Ipren har jag fortfarande feber och även om den har gått ner till 38,5 så fryser jag och har ont i halsen, så jag inser att det är dags för sängen.

1 kommentar:

sneki sa...

Hoppas du får en bra dag idag :)