torsdag, oktober 23, 2014

Vackert väder + ledig dag = långpromenad

De senaste dagarna har det varit ganska trist väder med regn, snö och snöblandat regn omvartannat. I söndags var det riktigt slaskigt, men trots det så cyklade jag och Chansa upp på klubben för att titta på MH och MT. Jag hade för en gångs skull ingen uppgift utan kunde bara gå med och titta, men det var inte så kul när det var så blött och kallt. Jag var genomblöt om fötterna redan innan jag kom dit och det blev inte bättre under dagen. Jag höll nästan med Erik, som sa att "det är bara du som är dum nog att komma hit bara för att titta".

Idag visade sig dock solen och eftersom jag är ledig så passade det ju bra med en långpromenad med både bus och träning.

 Bus med kongen.

Full fart tillbaka.

 Platsliggningsträning.

 Full fart.

Snabb i vändningarna är hon.

Chansa redo för uppletande i sitt nya snygga tjänstetecken.  

 Har hittat en grej och kommer in i full fart. 

 Min vackra hund.

 Flyger fram över ängarna.

 Glad hund.

 Fullt fokus på kongen som jag kastat iväg.

Hämtar kongen. 

1 kommentar:

Anonym sa...

"Flygbilden" är hur cool som helst, fast du tar ju jättefina bilder mest jämt. :-)