lördag, januari 03, 2009

Favoritbilder 2008

Förra året gjorde jag en liten samling av mina favoritbilder, så nu har jag gått igenom alla bilder jag tagit under 2008 och valt ut några favoriter. Mina favoritbilder är inte alltid de bilder som är tekniskt bäst, utan det är helt enkelt bilder som jag tycker om och som jag tycker skapar en känsla. De flesta (eller kanske alla) har jag förstås lagt ut i bloggen tidigare, men här är i alla fall mina favoritbilder från 2008, i kronologisk ordning:

Happy New Year

Blå skymning

Vintersol

Vacker vinterhund

Med en enkel tulipan

Klas Klättermus

Kottar

And i vårsolen

Äntligen vår!

Såpbubbleporträtt

Rose

Stormvarning

Den glömda graven

Blomma vid havet

Sommarmåne

Midsommarblomster

Efter regnet

Stormblomma

Livsglädje 1

Mognad

Livsglädje 2

Den tvåhövdade hunden

Gammal och klok

Blå blå himlar och hav


Frost

Höstglöd

Icy Water

Cold As Ice

Winter Wonderland

Isdroppe

Advent

Vintersol på Lida

Inga kommentarer: