måndag, oktober 26, 2009

Mitt hem

Lyle är fortfarande hos mamma, så jag har inget hundrelaterat att skriva om för tillfället. Men på senaste tiden har jag tagit en del bilder på lägenheten, dels för annonsen på Blocket och dels för att tjejen som köpt lägenheten ville ha lite bilder. Så nu tänkte jag visa lite bilder på hur jag bor för de bloggläsare som inte varit hemma hos mig. Och som ett litet minne för mig själv, för jag kommer ju inte att bo kvar här särskilt länge till. På ett sätt känns det lite tråkigt, för jag trivs väldigt bra här. Men jag kommer säkert att trivas i den större lägenheten också :-)

Med tiden kommer jag väl att lägga ut bilder på mitt nya hem, men här är i alla fall mitt nuvarande hem:

Kök

Kök med utsikt genom fönstret.

Hall

Sovrum (bilden gör tyvärr inte rättvisa åt den snygga fondväggen)

Läshörnan i sovrummet

Vardagsrummet

Datorhörnan

Vardagsrummet från en annan vinkel.


Inga kommentarer: