lördag, november 13, 2010

Ett Foto I Timmen

Idag var det dags för Ett Foto I Timmen igen och så här har min lördag varit:

10.00 Morgonrastning av hundarna (på bilden bara Lyle eftersom Chansa inte får vara lös så nära vägen).

11.00 Har tvättid och sätter igång första maskinen.

12.00 Har precis satt igång ännu en maskin.

13.00 Sätter igång torktumlaren.

14.00 Slänger in mera tvätt i torktumlaren, men klubbjackan får torka i torkskåpet.

15.00 Hämtar den sista tvätten och passar på att boka en ny tvättid.

16.00 Eftersom jag tvättat hela dagen hann jag inte med någon långpromenad med hundarna, så jag har just kommit tillbaka från en cykeltur med Lyle och är på väg ut på cykeltur med Chansa. Observera hennes nya, snygga nomesele!

17.00 Tränar lite inomhus med hundarna; här försöker Chansa fånga en godis jag kastat till henne.

18.00 Hundarna väntar på varsågod.

19.00 Tacos till middag.

20.00 Har precis klarat en bana i Jewel Quest 4.

21.00 Lördagsmys med tända ljus.

22.00 Ser senaste avsnittet av Bones på datorn.

23.00 Sitter framför TV:n och äter godis och dricker bubbelvatten.

00.00 Dags att sova tycker Lyle.

Inga kommentarer: