söndag, februari 20, 2011

EFIT och nattjobb

Idag är det Ett Foto I Timmen och eftersom jag jobbar andra natten i rad, med bara 4 timmars sömn under dagen, så tyckte jag att det kunde vara lämpligt att vara med för att få något att göra för att hjälpa mig att hålla mig vaken.

Här är min natt och dag i bilder:
00.15 Lägger ifrån mig boken jag läst för att titta lite på en film på TV.

01.15 Dricker te och tittar på TV.

02.15 Tittar på senaste avsnittet av Bones på datorn.

03.15 Börjar titta på filmen The Notebook på datorn.

04.15 Känner mig lite trött så jag tar en paus i filmen och plockar ur diskmaskinen.

05.15 Fortfarande lite trött, så jag piggar upp mig med att gå ut och sätta i motorvärmarsladden till min sovande kollega.

06.15 Gör i ordning för frukosten.

7.15 Cyklar hem från jobbet.

8.15 Promenad med hundarna.

9.00-14.00 Sover

14.10 Lyle ska hämtas av sin husse för en promenad i skogen så jag klipper bort lite (mycket!) päls i tassarna så att det inte ska fastna så mycket is och snö.

15.10 Går hemifrån på väg till klubbens årsmöte.

Orkade inte ta med kameran, så den här bilden på mitt förtjänsttecken i silver får representera hela tiden jag var på årsmötet med efterföljande middag.

19.10 Går en liten promenad med Chansa.

20.10 Tränar apportering. Hon har gjort enorma framsteg- för bara en vecka sedan hade hon inte kunnat sitta still och hålla en apport länge nog för att jag skulle kunna fota. Det finns hopp!

21.10 Tänder ljus och slappar i soffan.

22.15 Har rastat hundarna och Lyle, som är trött och lite halt efter dagen med sin husse, kryper in i buren och lägger sig.

23.15 Lägger ifrån mig boken och säger god natt.

Inga kommentarer: