måndag, februari 14, 2011

Lyles födelsedag och EFIT

Eftersom min kollega ville byta arbetspass i veckan blev jag ledig idag, vilket var otroligt skönt. Det är inte ofta jag är ledig två dagar i rad och det är verkligen skillnad på hur utvilad man blir. Och eftersom det var EFIT idag passade jag på att vara med, så här är min Alla Hjärtans Dag och Lyles (påhittade) födelsedag.

8.45 Inte kul att stiga upp och gå ut med hundarna när termometern visar på nästan -25.

10.45 Sätter igång diskmaskinen.

10.45 Tar en paus från städningen med en kopp te (mina finare temuggar var i diskmaskinen).

11.45 Plockar ur diskmaskinen.

12.45 Går en promenad med Lyle, som idag fyller 6 år.

13.45 Rastar Chansa.

14.45 Läser boken som vi instuktörer ska ha en studiecirkel om.

15.45 Lägger in en ljudbok i iTunes och synkroniserar den med min iPod så att jag har något att lyssna på när jag jobbar.

16.45 Har precis bytt gardiner i köket.

17.45 Köttsoppa till middag.

18.45 Gör te inför kvällens träning i totohallen.

19.45 Kvällens träning började med tedrickande och Chansa tittar på när de andra tränar.

20.45 Fortfarande i totohallen.

21.45 Var på väg hem och det var för kallt och mörkt för att ta upp kameran och fota.

22.45 En trött Chansa sover i soffan.

23.45 Har kvällsrastat hundarna i kylan och det är inte speciellt varmt inne heller.

Inga kommentarer: