torsdag, mars 10, 2011

EFIT

Idag, eller egentligen igår, var det Ett Foto I Timmen. Eftersom gårdagen var en ganska tråkig dag med bara en massa packande och bilåkande så bestämde jag mig för att köra EFIT idag istället. Så här såg min torsdag ut i bilder:

9.00 Gläntar lite på rullgardinen och kikar ut för att se vad det är för väder. Det ser bra ut.

10.00 Har ätit frukost och ska strax bege oss ut på en promenad.

11.00 På väg hem från promenaden, under vilken Chansa fått dra Frasse på bobben.

12.00 Har tagit skotrarna upp på fjället. Chansa poserar vid en utkiksplats dit jag gick för att fota lite (hon är fastbunden eftersom jag inte litar på att hon har självbevarelsdrift nog att låta bli att gå fram till stupet).

13.00 Har grillat och ätit hamburgare och lutat mig tillbaka på renskinnet; detta är vad jag ser när jag öppnar ögonen.

14.oo Tillbaka på husvagnscampingen och sitter en stund vid Jockes och Lottas grillplats.

15.00 Roar Frasse och Thea med att låta Chansa dra dem på bobbarna en liten sväng.

16.00 Fortfarande kvar vid grillplatsen och mer folk har anslutit sig.

17.00 Dags för middagsförberedelser. Chansa har somnat under bordet.

18.00 Tar ett glas vin.

19.00 Går till Dalstugan för att titta på hockey och ta en öl eller två.
21.30 På väg från Dalstugan. Därefter blev det att umgås på grillplatsen fram till ca 02.00, men då lämnade jag kameran hemma.

Inga kommentarer: