onsdag, mars 30, 2011

Långpromenad och shopping

Dagen började med en långpromenad på två timmar med hundarna. Vädret var fint och skaren höll bra för hundarna (lite mindre bra för mig). Chansas sår blöder varje gång hon får springa lös, men såret ser fortfarande fint ut och läker mer och mer, trots att hon river lös skorpan hela tiden.

Jo, det händer att jag fotar annat än hundar. Här blev det en bild på en skata.

Lakritstrollet

Mallinutten

Chansa terroriserar Lyle...

...och hoppar snabbt undan när han blir arg.

Vår! I alla fall får man vårkänslor av att se annat än snö, snö och mera snö.

På eftermiddagen var jag på stan och shoppade med syrran och Sarah. Jag behövde nya kläder att ha på mig på Club 27 på fredag, men det är inte så lätt att hitta nåt snyggt. Jag tycker inte om volanger och dylikt, men det är halvt omöjligt att hitta kläder utan sånt. Men till slut lyckades jag i alla fall hitta nåt som dög.

Inga kommentarer: