måndag, juli 30, 2012

Lugn dag

Idag har jag och Chansa tagit det väldigt lugnt. Eftersom jag hade tid hos tandläkaren klockan elva hann jag inte sova mer än ett par timmar efter nattjobbet, så det kommer nog också att bli en tidig kväll efter denna lugna dag.

Vädret var mycket fuktigt och dystert när jag promenerade hem från jobbet (eftersom jag har punktering på båda cyklarna fick jag gå dit i går kväll och hem igen i morse) och på eftermiddagen började det både blåsa och regna.  Det tyckte jag dock inte gjorde så mycket; det var ganska skönt att tända några ljus och kura ihop sig i soffan med en bra bok.

Eftersom vi inte har gjort så mycket idag har jag heller inte fotat något, så istället tänkte jag lägga ut några icke hundrelaterade bilder som jag tog på promenaden igår.


Tistel

 Humla på tistel.

 Det blev också en "porrbild".

 Vattendroppar från nattens regn.

Inga kommentarer: