lördag, september 19, 2009

Härlig höstpromenad

Hösten är min favoritårstid eftersom luften är frisk och färgerna vackra. Idag har det varit en riktigt fin höstdag, så jag och Lyle har gått en långpromenad i skogen. Eftersom jag är nyfiken av mig valde jag idag att gå en stig som vi aldrig gått förut och som jag inte hade en aning om vart den ledde. Det blev därför en ganska lång promenad; vi var ute i två timmar. Men det var en härlig promenad och kameran hade jag förstås med mig.

Vattendroppe på klöverblad.

Höstfärger.

Någon sorts lav.

Höstlöv.

Och självklart blev det också en del bilder på mitt fina lilla lakritstroll.

Poserar på en sten.

Förväntansfull hund.

Vilar lite i mossan.

Lilla lakritstrollet.

Lyle tycker om att springa.

Vill att jag ska kasta bollen.

Inga kommentarer: