lördag, mars 06, 2010

EFIT

Idag var det EFIT-Ett Foto I Timmen- och då jag för en gångs skull inte jobbar en EFIT-dag så var jag självklart med.

00.15 Lyle och Chansa väntar på att få komma ut på kvällsrastning.

01.15 Smala Sussie, en av mina favoriter bland svenska filmer, slutar precis och det är dags att gå och lägga sig.

06.40 Snabbrastar en kissnödig valp på uteplatsen innan vi sover vidare.

9.20 Chansa väntar på det magiska ordet "Varsågod".

10. 20 Målar ett tredje varv i köket.


11.20 Ingen bild, utan en liten film på när jag tränar lite kamplek med Chansa, vilket gick rätt bra. Jag tycker dock att hon griper och håller fast lite dåligt, men det beror nog på att hon håller på att tappa tänder. Jag är ingen stjärna på att redigera filmer, så det är en del hopp (jag fick t ex klippa bort grannen som gick förbi med tvätten).

12.30 Sitter och surfar lite.

13.30 Ute på promenad med hundarna. Det är full fart på lilla Chansa.

14.30 På väg hem från promenaden och tar en bild på den utan tvekan vackraste mallevalpen i hela världen.

15.30 Har fixat klart i köket och ställt tillbaka alla saker efter målningen.

Bonusbild på de nya tapeterna i köket.

Och så ett par före-bilder för jämförelse. Jag är nöjd- det är helt klart en förbättring.

16.30 Fixar lite med bilderna i iPhoto.

17.30 Lagar middag.

18.30 Hundarna sover gott efter dagens promenad, så jag läser en av böckerna jag köpte på bokrean.

19.30 Rastar Lyle och Chansa.

20.30 Slötittar lite på Melodifestivalen.

21.30 Dricker läsk och äter godis.

22.30 Jag och mysmallen tittar på Notting Hill.

23.30 Dags att säga god natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello,
I have developed a new clean web 2.0 wordpress theme.

Has 2 colours silver and blue, has custom header(colour or image).
I am curently working on it, so if you have suggestions let me know.

You can view live demo and download from here www.getbelle.com
If you found bug reports or you have suggestions pm me.
Wish you a happing using.

many thanks to [url=http://www.usainstantpayday.com/]USAInstantPayDay.com[/url] for paying the hosting and developement of the theme

erypectontito