måndag, maj 28, 2007

Skogspromenad och agilityträning

I dag var det strålande väder ute så jag och Myrrha gick ut på en skogspromenad. Jag tog kameran med mig (Jonas kamera, som är betydligt bättre än min) och tog en del bilder.

Myrrha poserar på en sten.

Min vackra hund.


Ligger i det gröna.

Vi gick en sväng i skogen, men så bestämde jag mig för att gå till klubben och ta lite bilder på agilitybanan.

På väg uppför balansbommen.

På toppen av A-hindret.


Ligger beredd på bordet.


Däcket

Hoppar

Medan vi höll på att leka och fota på agilitybanan dök det här gänget upp.

Tikka, Kenny, Maria, David och Firpo

Myrrha och Tikka säger hej

Tikka kombinerar två moment- hopp och ljudgivning

Slalom

Myrrha och Kenny vilade på bordet.

Tikka talar om för Firpo vad hon tycker om att inte lyda på inkallning.

Arg och farlig malle?

Nej, ingen kan väl vara rädd för den här hunden?


När vi hade lekt färdigt på agilitybanan följde jag med Maria, Kenny och David hemåt; vi skulle ju ändå åt samma håll. Och snart ska jag gå iväg upp till klubben igen, eftersom vi har möte i PR/info angående nationaldagsfirandet och så ska vi beställa nya pokaler också.

Inga kommentarer: