söndag, maj 27, 2007

Söndagspromenad

Jag jobbade på förmiddagen och när jag gick till jobbet var det strålande sol, klarblå himmel och 15 grader varmt. Men innan jag slutade vid halv ett hade det mulnat ganska ordentligt. Men jag var ändå väldigt sugen på att gå en promenad i skogen, för på grund av att Myrrha skar sig i tassen har vi knappt varit i skogen annat än för att ta oss till eller från klubben.

Så jag utrustade mig med en kamera och så begav vi oss till skogen, fast det var mulet och till och med regnade lite grann. Vi promenerade runt bruskhundklubben elljusspår och det var mindre kul för mig, men rena drömmen för Myrrha. De har nämligen kört där med stora skogsmaskiner så det var både lerigt och blött.

Här är några av dagens bilder.
Härligt- både blött och smutsigt!

Någon sorts söta små skogsblommor.

Jag släpper den inte- du kastade iväg den så nu är den min!

Just det- MIN!

Myrrha i vårgrönskan.

Inga kommentarer: