lördag, januari 16, 2010

EFIT

Idag var det EFIT (Ett Foto I Timmen) och jag bestämde mig för att vara med, trots att jag jobbar. Som vanligt- det verkar som att de valt EFIT-dagar efter mitt jobbschema, för det känns som att jag jobbar varenda gång det är EFIT. Det blir då alltid så tråkiga bilder, eftersom jag inte kan fota vad som helst på jobbet. Men så här såg i alla fall min lördag ut:

8.45 Morgonrastning av kissnödig valp.

9.45 Lämnar hundarna för att cykla till jobbet.

10.45 Kunde inte fota på grund av jobbet.

11.45 Putsar speglarna i badrummet.

12.45 Moppar golvet.

13.50 Dags för bad.

14.45 Kunde inte fota på grund av att jag badade.

15.45 Täcker över poolen när vi har badat klart.

17.15 Medan jag jobbat har syrrans sambo tapetserat om den här väggen, som var svart när jag gick hemifrån och börjat skruva ihop mina nya garderober + kört bort de gamla garderoberna (därav röran med högar av kläder).

18.15 Ser på TV.

19.15 Läser Den brinnande flickan av Mark Billingham.

20.05 Slötittar på Robinson.

21.15 Gör lite bubbelvatten i reklampausen.

22.15 Ser fortfarande på TV och Chansa har krupit in i vardagsrumsbordet och somnat.

23.30 Sitter och surfar, medan Lyle tycker att det är dags att säga god natt, vilket han har rätt i.

Och så en bonusbild på världens sötaste sovanade mallevalp.

Inga kommentarer: