tisdag, januari 26, 2010

Promenad

Igår blev det inte mycket aktivering för hundarna. Jag jobbade på söndag natt och när jag slutade på måndag morgon cyklade jag direkt till mitt andra jobb, där jag jobbar 1,5 timme på måndagmorgnar. Så när jag kom hem rastade jag hundarna (som naturligtvis inte varit ensamma hemma hela den tiden, ifall nu någon skulle tro det) och sedan la jag mig och sov. Chansa tyckte dock inte att det var någon bra idé att sova hela dagen, så hon väckte mig med jämna mellanrum. Så efter att ha sovit i sammanlagt ca 4 timmar steg jag upp och promenerade lite med hundarna innan det var dags att gå till jobbet igen för att jobba eftermiddag.

Idag var jag ledig på förmiddagen, så efter att ha tagit lite sovmorgon gick jag en promenad med hundarna. Chansa börjar orka lite mer nu, så det blev en lite längre promenad än vad vi brukar gå. Jag hade kameran med mig, men eftersom det var ganska mulet blev bilderna inte speciellt bra. Speciellt Lyle blir mest bara ett svart sudd på bild i dåligt ljus.

Chansa spanar.

Leker

Mina fina hundar

Inga kommentarer: