söndag, augusti 15, 2010

Lite bilder

Nu har jag möjlighet att surfa på min egen dator, så här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Vid Erik och Linas stuga.

Selene

På promenad i Uppsalatrakten.

Promenaden gick förbi Salsta slott.

Salsta slott

En fin byggnad i närheten av Salsta slott.

En annan byggnad vid Salsta.

På kvällarna har det blivit en del av det här (och annat).

Det är väl ingen överraskning för bloggens läsare att jag är mer en hundmänniska än kattmänniska, men den här katten gillade jag verkligen.

Vackra Zuki

Lekfull katt

Om jag någonsin ska ha en katt så blir det en bengal.

Igår var vi på American Car Show. Jag fotade lite, men eftersom jag är rätt ointresserad av bilar så tycker jag alla bilder på bilar blev intetsägande, men den här var i alla fall lite minnesvärd.

En fin fontän i Uppsala.

Fyrisån

I morgon drar jag och syrran till London och vi kommer säkert att ha jättekul. Jag vet inte när jag kommer att ha tillgång till Internet nästa gång, men det kommer med all sannolikhet att ha en del att skriva om och bilder att lägga ut när jag återkommer.

Inga kommentarer: