måndag, augusti 02, 2010

Ett Foto I Timmen

Som vanligt när det är EFIT jobbade jag idag, men jag har i alla fall gjort ett försök att vara med. Det blir dock alltid lite tråkiga bilder när jag jobbar eftersom jag inte kan fota de flesta av mina arbetsuppgifter. Dessutom glömde jag fota ett par gånger under dagen. Så här var i alla fall min dag:

7.10 Morgonrastning med Lyle och Chansa.

8.10 Är på jobbet och lägger ut sängkläder på vädring på balkongen; detta är utsikten.

9.10 Glömde fota p g a att jag var på ett möte på Frösunda.

10.30 Hemma igen. Lyle får ligga ute medan jag städar lite.

11.20 Vattnar blommorna

12.10 Promenad med hundarna.

13.10 Diskmaskinen är klar.

14.10 Var på stan med mamma och glömde kameran.

15.20 Jobb igen; sitter och väntar på att min brukare ska komma hem.

14.15 Kollar bibliotekets öppettider.

17.10 Ska göra sallad till middagen.

18.20 Har plockat ner alla mjukisdjur, dammtorkat och sedan satt tillbaka alla mjukisdjur.

19.30 Dags för gymnastik.

20.30 Bollkastning medan vi tittar på Lotta på Liseberg på TV.

21.30 Rabarberkräm till kvällsmat.

22.20 Har kommit hem från jobbet och Chansa kryper upp i knät med ett tuggben som hon vill att jag ska hålla.

23.30 Dags att släcka och säga god natt.

Inga kommentarer: