tisdag, september 14, 2010

EFIT

Idag är det Ett Foto I Timmen igen och eftersom jag inte varit med de senaste gångerna bestämde jag mig för att vara med. Jag har varit ganska trött efter helgen, så det blev en ganska händelselös dag men så här såg i alla fall min tisdag ut.

07.15 Ska ta på mig skorna för att cykla till jobbet.

8.15 Tog inte med kameran till jobbet eftersom jag bara jobbar 7.30-9.00 och mina arbetsuppgifter på morgonen gör det svårt att fota.

9.15 Hemma från jobbet, dags för te och rostat bröd till frukost.

10.15 Fixar lite med bilderna från helgen.

11.30 Äter lunch och tittar på ett avsnitt av Vem vet mest? på svt play.

12.10 På väg ut med hundarna fotar jag dessa rönnbär som växer i trädet utanför.

13.10 Hundarna har hittat en intressant fläck att nosa på.

14.10 Har varit och handlat och köpte bl a de här soffkuddarna.

15.10 En uppgift i allmänlydnadslärarutbildningen är att jämföra två filmer om allmänlydnad, här tittar jag på filmen Allmänlydnad.

16.10 Dags att dammsuga.

17.20 Hundarna, som inte får vara i köket när jag lagar mat.

18.10 Äter middag, kött och klyftpotatis med rotsaker och aioli.

19.10 Tittar på Vem vet mest?

20.10 På väg ut på en cykeltur med Lyle. Efter cykelturen blev det också lite lydnadsträning.

21.10 Börjar se nästa film, Hundträning den busiga vägen.

22.10 Läser.

23.20 Lägger ifrån mig boken för att kvällsrasta hundarna och sedan gå och lägga mig.

Inga kommentarer: