tisdag, december 04, 2007

Open Mic Night

I sondags var det Open Mic Night pa HQ, studentkaren. Vi var nagra stycken som gick dit for att se och lyssna. Det var dock inte sarskilt manga som skrivit upp sig for att upptrada, sa det drog ut pa tiden innan de borjade. Men nar de val borjade var det vart det. Det var en kille, John-Jo, som var riktigt bra pa att sjunga och spela gitarr och en annan kille korde lite stand-up comedy och han var riktigt rolig.

Eftersom det var sa fa som ville upptrada bestamde sig Johanna for att sjunga en sang. Hon fick lana en gitarr och sjong en gospelsang.

Igar pluggade jag hela formiddagen och hela kvallen for att forbereda mig for debatten om krisen i Mellanostern. Det ar ratt svart att satta sig in i allt detta pa en gang. Dessutom ar jag lite ovan att plugga, for det har jag i stort sett inte gjort sedan jag kom hit. Idag har jag haft min debatt och den gick valdigt bra. Dessutom tyckte jag att det var riktigt roligt, vilket jag inte tyckte innan.

Till ikvall har vi en inbjudan till att ga pa ett silent disco, men jag har ingen lust att ga pa det. Dessutom tycker jag att hela iden verkar lite fanig- ett silent disco ar ett disco dar alla har horlurar pa sig. Darfor blir det Quiz Night pa Queen's Arms for min del- ett noje som ar mycket mer i min smak.

Inga kommentarer: