söndag, december 09, 2007

Shopping och bowling

Igar hade vi utvardering av kursen tillsammans med Alan och vi slutade vid lunch. Efter att ha atit lunch akte jag och Rosa in till stan. Vi var inte pa stan sarskilt lange utan var tillbaka pa Trinity i tid till middagen. Jag tror att jag har precis lagom pengar kvar pa TASC-kortet for att kunna gora av med det under helgen.

Pa kvallen forsvann alla at olika hall (teater, bio, middag m m). Rosa skulle aka med sista bussen in till Leeds och traffa nagra av sina kompisar, men forst gick vi pa Queen's Arms. Precis nar hon skulle ga traffade jag Jamie, som hjalpte oss med quizzet i tisdags, och stannade kvar och pratade med honom och hans kompis Andy och Andys fru (som jag inte kommer ihag namnet pa) ett tag innan jag gick hem och la mig.

Idag akte jag in till Leeds pa formiddagen. Vadret var dock inte sarskilt lampligt att vara ute i; det var svinkallt och det snoade till och med lite pa morgonen. Jag gick pa stan i nagra timmar tills jag blev less och hungrig. Jag at en hambugare innan jag akte tillbaka till skolan, bara for att vanda tillbaka till Leeds ett par timmar senare. Bra att bussbiljetten galler hela dagen.

Jag, Johanna, Elin, Henrik, Mikael, Stina och stora och lilla Olov akte och bowlade. Jag bowlade dock inte eftersom jag har ont i ryggen. Igar nar jag skulle kla om mig for att ga till puben hogg det till i ryggen och sedan dess har jag haft ont. Speciellt i morse var jag valdigt stel och min planerade sovmorgon blev det inte mycket av med eftersom det gjorde ont hur jag an lag. Det var anda ratt kul pa bowlingen (bilder kommer senare). Nu ska jag ga och lagga mig och forhoppningsvis blir det sovmorgon i morgon och sedan ska jag borja packa.

Inga kommentarer: