måndag, februari 23, 2009

Länge sedan jag skrev

Nu är det ett tag sedan jag skrev i bloggen. Mest beror det på att jag inte har så mycket att skriva om. I onsdags var det som vanligt inomhusträning och det mesta går väldigt bra. Just nu är det mest högersvängar och ställande under gång som vi behöver jobba med. Och så platsliggningen, så att vi är klara med den tills vi ska tävla i mars.

Torsdag och fredag såg ut ungefär som vanligt, d v s promenad och träning. I lördags åktejag, Jonas och Lyle upp till Erikslid och promenerade i skogen ovanför parken. En del frisbeekastande blev det förstås också.

Igår åkte vi iväg med bilen, vart vet jag inte riktigt, för att gå en promenad i skogen. Jonas hade förstås med sig en disc att kasta till Lyle, som var glad och lycklig för det.
Kasta, kasta, kasta!

Jag tar den!

Och så en liten stilstudie av Lyle när han hämtar discen, som hamnat i djupsnön vid en plogkant.









Ikväll är det dags för valpkurs igen, så nu ska jag gå och äta och packa ihop lite grejer innan jag och Lyle ska ge oss iväg dit.

Inga kommentarer: