söndag, februari 01, 2009

Söndagspromenad

Idag var det äntligen lite soligt väder, så jag hade lust att gå en promenad och ta lite bilder. Jonas hade jour, så vi kunde inte ge oss iväg särskilt långt. Därför blev det en promenad längs strandpromenaden och sedan förbi Nordanå på vägen hem. Det var dock inte bara vi som kommit på att det var trevlig med en söndagspromenad i det fina vädret. Det var massor med folk ute och gick, men konstigt nog inte särskilt många andra hundar- jag tror att vi bara träffade två på hela promenaden.

Jonas kastade frisbee till Lyle och det tyckte han var jättekul, vilket man kan se på dessa bilder.

Jippie, jag får springa!

Var är den, var är den?

Jag tar den!

Jag kan inte se den för all snö.

Här är den!

Jag tog den!

Full fart tillbaka till husse så att han kan kasta igen.

Jag ska fånga den!

Men jag fotade inte bara Lyle, utan lite annat också:

Is ute på älven

Istappar

Mera istappar

Solreflexer

När vi kom hem efter promenaden var Lyle ganska trött efter allt springande och fick ligga i sängen medan jag satt vid datorn och bl a pysslade med bilderna jag tagit under promenaden.



Inga kommentarer: