lördag, februari 28, 2009

EFIT

Idag var det återigen dags för EFIT- Ett Foto I Timmen och eftersom vi var ute i stugan och det verkade bli fint väder så bestämde jag mig för att haka på. Så här såg vår dag ut i bilder.

8.30 Ropar in Lyle efter morgonrastningen.

9.30 Läser en liten stund

10.30 Är ute på gården och försöker ta actionbilder på Lyle medan husse kastar frisbee åt honom.

11.30 Är ute på promenad med Lyle och husse när jag fick syn på den här hackspetten i ett träd.

12.30 Har precis kommit tillbaka till stugan efter promenaden. Lyle vill inte vara med på bild.

Bonusbild: Dessa vackra istappar hängede på lillstugans tak.

13.30 Rensar lite bland mina bilder på grund av att jag börjar få lite platsbrist på datorn.

14.30 Mats kommer och hälsar på och det blir mer frisbeekastande med Lyle.

Bonusbild på en lycklig Lyle.

15.30 Lyle är trött

16.45 Fixar med middagen.

17.30 Vi har precis ätit och Lyle ligger och hoppas på att få smaka lite matrester.

18.30 Spelar ett gammalt favoritspel, Supergrodan.

19.30 Sitter framför brasan och läser.

20.30 Tittar på Melodifestivalen, som förstås också innebär godisätande.

21.30 Melodifestivalen är slut och jag zappar runt lite på TV:n

22.30 Tittar på en film, som var riktigt tråkig.

22.45 Dags att gå upp för trappan till sovrummet.

Inga kommentarer: