tisdag, februari 10, 2009

Skogspromenad i snön

Snygg kille.

Idag var det också väldigt fint väder så jag hade lust att gå en riktigt lång promenad med Lyle. Eftersom det knappt går att gå på strandpromenaden för att det är oskottat, snöhögar i vägen och bitvis avstängt för vägarbeten så tänkte jag att det nog var bättre att gå till skogen. Men ack vad fel jag hade! De har visserligen kört en vända med skoter för att dra upp promenadslingan, men det var ändå väldigt svårt och jobbigt att gå. Det blev därför inte så lång promenad som jag hade tänkt. Vi var ute 1,5 timme, men vi gick inte så långt på den tiden, utan mest fick Lyle motionera genom att jag kastade bollen eller snöklumpar ut i djupsnön.

Kameran hade jag förstås med mig;
Kämpar på i djupsnön.

Väntar på att jag ska kasta.

Han hämtade bollen...

...igen...

...och igen.

Inga kommentarer: