tisdag, juni 15, 2010

Skogspromenad

Stora killen

Lilla tjejen

Igår var hundarna jättetrötta efter helgen, så det blev en vilodag. För hundarna i alla fall; jag jobbade både på morgonen och på kvällen. Vädret var inte speciellt kul idag och jag hade tvättid, så det blev inte mycket för hundarna under dagen. Men på eftermiddagen klarnade det upp och eftersom det inte blev någon sökträning för mig och Chansa så gick jag en långpromenad med dem. Kameran hade jag förstås med.

Ibland ser hon inte så intelligent ut...

Springa fort kan hon i alla fall.

Lyle spanar.

Vi träffade också Susanne, som var ute och cyklade med sina hundar.

Helt otroligt- alla hundarna på en bild!

Chansa, Nikkie och Jackpot roade sig i diverse lerpölar.

På vägen hem stannade jag en stund på fotbollsplanen och kastade lite boll.

Chansa vill gärna ha den...

...men Lyle tänker inte låta henne få den.

Inga kommentarer: