fredag, oktober 15, 2010

Långpromenad

Idag blev det en långpromenad med hundarna i skogen. Solen lyste, men det var ganska kallt och snön från igår låg kvar (fast den var mer som is än snö). Förutom kameran tog jag också med mig de små mjukdjuren som jag köpte på IKEA och tränade lite uppletande.

Flygande Chansa.

Snyggaste Chansa.

Bäst att passa på att fota Lyle innan snön kommer och det blir i princip omöjligt att få bra bilder på honom.

Finaste lakritstrollet.

Full fart som vanligt.

Lyle har hittat ett av fyra föremål.

Chansa hittade också sitt enda föremål.

Vi var ute i ca 2,5 timme så nu är hundarna trötta och nöjda. Jag är inte trött, men jag borde ändå sova ett par timmar eftersom jag ska jobba i natt. Dessutom börjar jag jobba kl 13 i morgon, så det blir inte så många timmars sömn.

Inga kommentarer: