onsdag, april 25, 2007

Appellkurs och onsdagsträning

Igår startade jag och Maria R vår appellkurs igen efter vinteruppehållet. Det blev mest att vi kollade av vad de hade gjort sedan i höstas och de flesta hade tränat hemma under vintern. Alla är väldigt duktiga och motiverade. Det är ju också en klar fördel att gruppen är liten. Eftersom vi är två instruktörer så hinner vi med alla väldigt bra.

Idag har jag varit lite stressad över engelskaprovet i morgon. Ja, det var förstås inte jag som skulle göra provet, men det var jag som skulle göra själva provet. Det är första gången som jag konstruerat ett prov. Provet har förstås varit färdigt i flera dar, men nu i eftermiddag började jag titta igenom det och helt plötsligt tyckte jag att alla frågor var helkorkade och antingen för lätta eller för svåra. Till slut bestämde jag mig i alla fall för att låta det vara som det var, så jag får väl se när jag rättar dem om det var ett bra prov eller inte.

Ikväll har jag varit på onsdagsträning. Det var väldigt mycket folk. Ewelyn och Pernilla hade räknat till 28 personer, tror jag. Det blev platsliggning i tre omgångar. Jag la Myrrha på en platsliggning och så tränade vi lite freestyletricks så att hon i alla fall skulle få träna lite grann. Det blir ju annars mest så att jag står och pratar på onsdagsträningarna.

Inga kommentarer: