lördag, mars 29, 2008

Myrrha 10 år

Idag fyller min lilla Myrrha tio år. Jag kan inte riktigt fatta att hon har blivit så gammal. Jag tycker ju att det var nästan nyss jag hämtade hem den lilla valpen, samtidigt som det känns som att jag har haft henne för alltid. Jag kan knappt komma ihåg tiden före Myrrha.

Födelsedagen har vi firat med att gå en långpromenad i skogen. Vädret var fint och det var rätt varmt, 6 plusgrader, så vi var ute i två timmar. Myrrha var väldigt pigg och glad, trots sin ålder. Jag jobbar inatt, men Myrrha kommer säkert att få sin vanliga födelsedagspresent, en hel skål med popcorn, av husse senare ikväll.

Här är några bilder från Myrrhas tio år.
Myrrha som valp, här är hon 16 veckor.

Myrrha 1 år

Myrrha 2 år

Myrrha 3 år

Myrrha 4 år

Myrrha 5 år med nyopererat knä efter korsbandsskadan

Myrrha 6 år, på Tåmelägret, sökkurs för Curt Blixt

Världens vackraste hund, 7 år gammal

Myrrha 8 år med sin "syster" och bästa vän Bita.

Myrrha 9 år, leker på agilitybanan

Myrrha idag, 10 år gammal

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
MYRRHA!

Inga kommentarer: