måndag, oktober 20, 2008

EFIT- en händelselös dag

Idag är det dags för Ett Foto I Timmen igen, så här är min tråkiga och händeleslösa dag i bilder.

8.10 Vaknar av att Lyle lägger nosen på sängen.

9.10 Efter matning och rastning av hundar är det dags för min frukost.

10.10 Går ner i källaren och sätter igång en tvätt.

11.10 Bläddrar i böcker och tidningar efter idéer på hur man kan lära in stående

12.10 Äter lunch och tittar färdigt på filmen Sex and the city som var för lång och tråkig för att jag skulle orka se den klart igår kväll.

13.10 Är ute med hundarna; här tränar jag Lyle på att stå och hålla kontakt

14.10 Hänger tvätt och sätter in en ny maskin.

15.10 Dammsuger lägenheten

16.10 Efter att ha städat hela lägenheten fick jag lust att förnya lite så jag gick ut och köpte nya blommor, bl a denna fredslilja.

17.10 Sätter igång ännu en ny tvätt innan middagen.

18.10 Dags att gå ut med hundarna igen.

19.10 Torkar blodpudding till träningsgodis

20.10 Spelar mitt favoritspel från Amigatiden, Supergrodan (möjligt genom Amigaemulator i en PC-emulator på Mac:en)

21.10 Spelar fortfarande Supergrodan

22.10 Ska se på TV, på vår nyinköpta widescreen-TV.

23.10 Tittar fortfarande på TV.

00.10 Hundarna i hissen på väg ut för kvällsrastning innan det är dags för sängen.

Inga kommentarer: