tisdag, december 30, 2008

Årets sista EFIT

Idag var det dags för årets sista Ett Foto I Timmen. Jag jobbade, vilket innebär att jag var tvungen att variera lite när jag kunde ta en bild och arrangera bilderna lite mer än vanligt, för min brukares skull. Men här är i alla fall min dag.

07.05 Mäter upp mat till Lyle

08.05 Har precis loggat in på jobbet.

09.05 Dricker en kopp te och läser tidningen.

10.05 Gör i ordning för sondmatning

11.15 Har precis satt igång ännu en maskin tvätt.

12.20 Ska precis börja diska bort efter lunchen.

13.05 Kokar tevatten

14.05 På väg hem från jobbet.

15.05 Ute på promenad med Lyle. Han är alldeles för livlig och svart för att fota i så här dåligt ljus, så därför blev det en solnedgångsbild istället.

16.05 Kikar in på Allt Om Hundar

17.05 Har just satt in maten i ugnen och kikar in på Klickerforum för att få lite idéer om hur jag bäst ska träna platsliggning.

18.05 Rastning och lite lydnadsträning med Lyle

19.05 Skriver ner träningsresultatet i träningsloggen i Hundtränaren.

20.05 Spelar Fate.

21.05 Avlsutar Fate för att se på film.

22.05 Ser på film medan Lyle sover i fåtöljen (när jag inte stör honom med fotografering)

23.05 Har sett färdigt på TV och ska precis blåsa ut ljuset.

00.05 Ska precis släcka adventsljusstaken i sovrummet för att gå och lägga mig.

Inga kommentarer: