onsdag, december 31, 2008

Sista dagen på året

Idag har jag gått en långpromenad med Lyle i skogen. Jonas skjutsade oss till skoterspåret ovanför soptippen på Morö Backe och hämtade oss ca 1,5 timme senare. Det var full fart på Lyle och det bekymrade honom inte särskilt mycket att de sköt ganska ordentligt på skjutbanan. Visserligen märktes det att han är skottberörd, men han blir inte helt förstörd. Det var inga problem att leka med bollen; då hörde han inga skott alls.

Jag hade kameran med mig, men det var alldeles för dåligt ljus för att jag skulle kunna ta några bra bilder. Speciellt inte på Lyle, som sällan håller sig stilla. På många bilder ser han mest ut som ett svart sudd.

En något suddig Lyle.

Här var han stilla nog för att jag skulle kunna ta en någorlunda bra bild

Det var enormt blåsigt idag och här blåste det så mycket att Lyle knappt kunde sitta kvar.

Nu är det dags för mig att gå och göra mig iordning för kvällens middag och festligheter, så Lyle och jag önskar alla ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer: